Cita besöker Gabriel idag

Det blev resa till Kålaboda idag,för det är ju ett tag sen man krama Alvin.
Det får inte bli för långt mellan gångerna.
Han visa sitt gulliga leende å jollra sitt babyjoller.
Han var trött så efter ett tag var det dags att sova,jag kika på han flera gånger.
Hundarna dom kunde hålla igång,ett väldigt skällande,å jagande.
Det var nog bra att inte wolf följde med idag.
Johannes baka en hallonkaka,det var gottegott.
Vi åkte förbi en pitza på vägen hem.
Min dag sluta hos andreas,där jag ska vara å passa wolf.
  inte dagens bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han ha säkert blivit jätte stor, måste oxå träffa honom snart men det är nog bäst att vänta tills Alexandra kan följa med. Kram på er

2009-08-23 @ 23:36:22
Postat av: sandra

Tack för den stora räddningsinsatsen idag mamma :) Det var super snällt! :D kramar på min fina mamma ♥

2009-08-24 @ 15:40:47
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Andreas

Kram, men det stavas pizza hehe ;P

2009-08-25 @ 17:25:52
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0