måndag igen

Måndagar brukar jag klippa gräset,så ävan idag.
Sen åkte jag hem å tvätta å duscha,det var ISKALLT vatten som det ofta är,man blev då avkyld.
Åkte till Andreas,plocka lite röda vinbär det är så gott.
Wolf fick röda tassar,Andreas trodde det var blod.
Han passa på att klippa sin gräsmatta å handla,då han hade hundvakt.
Praktiserade som rörmontör när jag kom till Böviken igen,det droppar lite i avloppet,
hoppas att det blev bra.
Sen blev det dammsugning å vaskning,passa på när det inte är så varmt.
Åskat runt omkring ,men inget regn,det skulle behövas.
Har ringt under alla tel-tider idag till min läkare,för jag har så ont i knät sen jag ramla,
men bara upptaget,man blir så less.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får en läkartid imorgon. Då kan du komma förbi och äta lite bönor. Kram

2009-08-10 @ 20:50:32
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: ~ * Sandra * ~

attans att du inte fick tag i läkarn.. får hoppas på imorn!

2009-08-10 @ 23:29:12
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0