Katt å Hundvakt

Har tagit på mig ett ansvar att passa Sandras djur nu när dom åker söderut för att hämta Andreas valp.
Hon lämnades hos mig i morse jag tror vid 04 tiden,vid sängen.Kram från Andreas å Sandra sen bar det iväg.
Jag var sedan å gav katterna mat.
Hämta min elgrästrimmer i Böviken.Körde lite gräs här runt bron,Cita hon var bara runt omkring.
Hon är så lugn å fin å lydig ,en lättskött hund.
Har ringt mina barn som är ute å kör på vägarna.Peter å barnen,var vid skuleberget.
Andreas å Sandra hade varit en snabbis på Ikea.Jag vill också på Ikea....


Cita

Kommentarer
Postat av: sandra

ja vist har jag en fin hund, helt underbar ;) känns skönt att va hemma.. borta bra men hemma bäst.

2009-07-10 @ 10:29:16
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0