mina gulliga grannar

Mina grannar som finns här tycker jag om,vi trivs så bra ihop,
går till varandra tvärs över vägen.fikar å äter hos varandra,
 å spelar spel ibland.precis som grannar ska vara, är dom
Tur för mig att dom finns,annars satt jag nog helt ensam.

Sex barn har jag men det är  FÅ som har TID att tänka på mig.
Det passar väl inte att  OFFRA  en stund med ett besök hos sin mamma.
Ni har nog kanske inte tid en dag ,en stund?
Några bor ju så långt bort så det går ju inte.det finns ju telefon.
Men ni andra när GJORDE ni ett besök hos mig sist?
Det känns så fruktansvärt  LESSAMT när man har barn som INTE VILL komma hit.

Känner mig mest övergiven ledsen å ensam.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det finns väl ingen som inte bryr sig, men tiden räcker inte alltid till som man vill. Men jag ska lova att bli bättre. För jag är verkligen dålig på att hälsa på dig det vet jag. FÖRLÅT! Men det kan inte bli i helgen för vi åker ju bort som du vet. Men jag tänker alltid på dig och det gör även mina barn. Alexandra prata om att få sova i stugan någon gång. Säg bara till. Kram Jenny

Älskar dig mamma och värdens bästa mormor.

2009-07-17 @ 00:10:53
Postat av: sandra

Tycker inte du att vi hälsar på??? Känns som vi är dit nästan varje dag senaste tiden så jag valde att stanna hemma igår och jobba med bron och träna cita.. Jag kan inte vara hos dig varje dag, och du är inte den enda som känner dig ensam!! Ordet övergiven är att överdriva! Det är fult att måla ut andra i sin blogg mamma! Älskar dig, kramar

2009-07-17 @ 08:42:31
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0