Slaskrensning

Idag när jag kom hem så rensade jag upp slasken i diskbänken.
Är så less på att det inte rinner undan.
Är inte det karlagöra,eller??
Men det är så att gör inte jag det så blir det inte gjort.
Så nu är det öppet .

Andreas å Sandra har kommit till Sundsvall ungefär.

Idag kl 09 skulle Peter få byte av katiporten(tror det heter så)
Han gruvade sig nog för det blev inte bra sist å det skulle bli samma läkare.
Ringde nyss men han svara inte.Hoppas att det gått bra i alla fall.

TÄNKER PÅ DIG


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tyckte de var sorligt att for hem, hann träffa dom EN gång, på lördags morron, men nu är dom hemma igen. Hoppas allt är bra med dig mormor, snart kommer jag och sover i din stuga =D, längtar =D



Kraam Barnbarnet Alexandra

2009-07-10 @ 12:12:42
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0