Farmor igen för åttonde gången

Farmor igen för åttonde gången jag blir det, Har inte sovit utan vaka hela natten,tänkte på allt jag varit med på.
Orolig att det hänt nått när det drog ut på tiden.,när han inte svara mig.ringde förlossningen,men dom säger inget.
Halv fem ringer han då låg babysen på magen, Äntligen ! Carroline HAR varit duktig Hurra Hurra till er lille son.
STORT GRATTIS TILL ER TRE.NU har ni ett nytt litet liv att ta hand om,vårda å älska och oroas för.Lycka till till erat nya liv tillsammans.  Mamma

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag lägger ut bild på bloggen som du kan höger klicka på med musen, kopiera och sedan klistra in i ditt inlägg så får du en bild på det nya barnbarnet. Han är söt som sin fastern Jenny (fniss).

2009-06-08 @ 11:16:50
URL: http://jennygumman.blogg,se
Postat av: Nyblivna pappsen

Jo han är mycket söt! Nu i skrivande stund sover han gott efter att vi badat honom.

2009-06-09 @ 19:56:59
URL: http://linusidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0