Söndag kålaboda

Fredag ,lördag var bara deppardagar för jag får aldrig HJÄLP av Holger med det som behöver göras.
Det är alltid en evig väntan på allt,å det gör mig bara deprimerad.
Men ändå följde jag med till Kålaboda där han skulle HJÄLPA Johannes.
För andra finns det alltid tid??Men inte för mig!

En solig å fin söndag.En massa tid med Alvin fick jag.
 Han blir bara sötare för varje gång man får träffa han.
Skrattar ,bubblar å jollrar,nu kan han vända sig han är duktig.

När jag kom hem till Böviken blev det klippning av gräsmattan,det hann bli mörkt.
Sista gången för i år hoppas jag.
Dagen slutar hos Andreas.

Alvin





Han somna så gott hos Farmor

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja han är så pluttenutte söt :D

2009-09-21 @ 17:15:42
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sötare och sötare, har säkert blivit jätte stor sedan jag såg honom. Kram mamma från lilla mig

2009-09-22 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0