3 April

Åkte till stugan innan mitt på dagen det är fortfarande mulet.
Tog med 2 ägg,några skivor tjälknöl,lite lax,1äpple,dricka,två skivor av grahamslimpan å två bullar.
Bär in ved när jag kommer dit för nu ska det eldas å bli varmt.
Tar mig en frukostlunch kl12 för jag har inte ätit ännu.
Jag börjar lösa på ett korsord som jag inte gjort på väldigt länge.
Det var tidigare nått jag ofta gjorde, men efter Peters bortgång så har inte lusten funnits för det.
Vi satt ju ofta tillsammans å löste när vi träffades.
Mitt på dagen så kom SOLEN det blev en skön dag idag ochså för att sitta ute.
Fotade av den myckna snön,jag lär väl få gå med stövlar hela sommaren sen.


24 mars förra året


Taget nu 3 April dubbelt så mycket snö

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Usch, denna skit snö.

Men den far nog fort nu om värmen får hålla sig kvar.

Kram

2010-04-04 @ 09:17:50
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Nina

Jösses ...

2010-04-05 @ 21:21:30
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0