Bilstädning

Idag så blev det städning av insidan på bilen.Det tog över TVÅ timmar att dammsuga bort allt hundhår.
Citas hår ,sen hon hoppat från bagagen till framsätet å tjuvätit hundfoder som fanns där.
Så nu hoppas jag att jag slipper ha hund i min bil,det är faktiskt jobbigt att få bort.
Det känns i ryggen efter att jag stått å gnuggat med dammsugaren.
Stråna fastnar i tyget på sätena.Sen dammtorka jag med Ajax citron så nu luktar det gott.
Tvättade av vinterdäcken i farten ochså.Nu blir det att sticka en stund i soffan å lägga upp benen.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, hujedamej, detta otyg med hundhår! Jag har fortfarande - snart FEM år efter att jag blev utan hund - hår som sitter fast både här och där i bilen. Bak i skuffen är det värst, trots att jag alltid haft en galonmatta ovanpå filtklädseln. Vid det här laget har jag givit upp. Ska jag få bort allt blir jag tvungen att sitta och plocka strå för strå med pincett, och DÄR drar jag gränsen för städmani ;o)

2010-04-28 @ 18:10:27
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0