Frisör å sömmerska igen

Cykling,dammsugning å hundpromenad utan spark.
Det blev jobbigare med mina knän att gå,nu är ju det fina sparkföret slut.
Sen idag blir det en resa till stan.
Innan dess går jag först ut med hunden vid tvåtiden igen så han klarar sig till husse kommer hem.
Sen blir det klippning på min bror Håkan, då får jag se hans nya lägenhet mitt i stan.
Därefter så blir det att sy gardiner igen hos Jenny,hon kommer inte överens med cymaskinen säger hon.
Då är det väl bara att bli sams då. Raka sömmar ska väl inte vara ett problem.
Det är mulet idag så det passar väl bra ändå.



Snön vid logen hemma och
Böviksfjärden har inte varit ut på isen i år.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tusen tack mamma för all hjälp. Du är bäst! Kram

2010-04-06 @ 23:00:31
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0