Brasan brinner

Ringer hem jag får bara skit.Ibland vet jag inte varför jag finns till.Ringer hem tusen gånger då svarar det inte .Jag är den som alltid kommer sist på listan det gör mig så ledsen,alla å allt annat får hoppa in före mig,varför kommer jag sist,varför är det så? Jag borde ju stå först det gör alla andra fruar.vill jag ha saker gjort så tjatar jag.Jag har väntat på röjning i två år nu,inget har hänt.Taket ovanför veden,inget har hänt på hela sommaren.
Jag fär göra det själv med min röjsax,jag har ju bara ont i knäna.

Ibland vill jag inte finnas till allt är så jävligt,jag borde komma i förstahand men kommer sist å inte ens det.
står sist å kommer aldrig med.
Brasan brinner det är väldigt hett.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mamma jag blir jävligt ledsen när du skriver sådär på din blogg! Att du inte vill finnas till!!!?? Va fan menar du med det?! Du trycker bara ner dig själv och det är inge bra! Skärp dig och börja tänka positivt! Kram

2010-08-18 @ 10:15:23
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Nina

Usch, inte roligt att läsa att du känner det så här. Bli inte galen nu, men hur skulle det vara om ni skulle vara lite moderna och ha ett s.k. familjerådslag? Träffas allesammans med ordning och gå igenom både bra och dåliga saker och i all sämja resonera er fram till vem som förväntas göra vad och när. Det kan väl inte göra saker värre i alla fall?

2010-08-19 @ 14:49:18
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Per-åke

Hej Mamma

Tråkigt att du känner som du gör och att ingen ser hur det är, det är synd att det är så långt mellan oss jag önskar att det var närmare så vi kunde umgås lite oftare och att jag kunde hjälpa till på alla sätt jag kan.Om du känner att du behöver komma ifrån en stund så vet du att du alltid är välkommen till oss för jag tyckte det var jättetrevligt att få rå om dig den tid du var här sist. Saknar dig mamma puss o kram från den gullige

2010-08-19 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0