Tre rader jordgubbar kvar.

Har planterat om lite fler blommor.
Rensat bort tre rader av jordgubbslandet,för att det blev för trångt.Tre rader kvar.
Så nu kan inte grannen säga att jag har jordgubbarna in på hans tomt.Som han faktiskt sagt.
Jag hade inte det,heller.(Skulle haft kameran för att fota.)
Jag spände upp en tråd mellan tomtpinnarna för att kolla om det var så.
Då såg jag att han gick dit å kolla.Får höra sen om han säger nå.
Men knappast för han hade ju fel.

Var hem å tvätta å fixa lite,spände då upp min Citronschal.
Min senaste kofta är under montering,sockor på gång.
Vad jag saknar kameran nu när jag inte har den.
Det blir att sätta in bilder senare.


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Varför klag om en granne råkar ha jordgubbar in på ens tomt. Då har han ju rätt att ta, fast det tror jag nog de brukar göra annars också :D

Tack för stolskyddet, synd bara att du inte han få veta planerna itid. Men tack ändå.

Kram på dig mamma

2010-08-31 @ 21:58:50
Postat av: Sandra

haha akta dig så det inte blir granfejden :P

2010-09-01 @ 16:32:41
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Nina

Va? Inte menar du väl att du är klar med schalen redan, som du fyndade garn till alldeles nyss?!

2010-09-01 @ 17:30:16
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0