Vem ringer så tidigt,Namnsdag Arne

Försöker att somna om flera gånger,telefonen ringer 7:30.Vem ringer så tidigt?
Det var Hs läkare som talar om att det var bakterier så han ska äta en kur mot det.
Jag åker hem för jag har tänkt att köra trimmer innan regnet kommer.
För att få bort allt långt gräs som inte ska vara där det nu är.
Det blev över tre timmar så jag lär ju få ont i kroppen efter den persen.
Ändå är det mycket kvar,det blir en annan gång.

Verktyget jag kör med.

Före vid väggen              Efter                       Stenarna kom också fram
      

 Före nässlor å högt gräs    Under en tvär kant                     
        

Det var tur det fanns varmt vatten idag så det blev ett HETT bad.
Skönt när man har ont .Bara spola så det blir hetare å hetare.
Det känns i armar å händer.Skum för mig.
H behöver också värma kroppen.Blekfisen.

      
 

Kommentarer
Postat av: Per-åke

Ni verkar ha ett riktigt SPA hemma i frostkåge :-)

2010-08-08 @ 01:19:09
Postat av: mamma

HaHa P-å du skojar väl.Ett bubbelbadkar hade varit nå.

2010-08-08 @ 09:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0