Bakat lussebullar

Det blev några lussebullar idag.
Har gjort i ordning några paket som jag ska skicka till tomten tror jag.
Han vet ju var det finns snälla barn.


Dagboken
Den 14 Dec 2009

Var upp kl 04.30.Peter vaken torr i mun som han nu ofta är,nytt kallt vatten.
Han har nog varit vaken en hel del i natt.
Provtagning idag.
Vi tog påsar med varmt vatten å värmde på armen där dom skulle sticka.
Då gick det bättre att få ut lite blod.
Kl 12 kom en kille å satt in larmet,det blir ju tryggare då.
Senare idag har jag fyllt i papper för vårdbidrag som jag får när jag tar hand om Peter.
Det gör jag ändå hur än det blir ,det känns så bra att jag kan vara här  med honom.
Det är det minsta jag kan göra.
Det var tänkt att Nina skulle komma idag å jag åka på stan.
Men här var fullt upp tills jag skulle hämta barnen kl 14 å 15.
Ute är det vintervitt å -5 till -7grader.
Lotta hämtar barnen här kl 17:30 har inte skrivit varför?
Peter är trött,trött.Han småkräks ofta å får bara i sig några klunkar vatten.
Han har bara suttit uppe en liten stund när barnen var här.
Suttit på sängkanten nån stund då å då.
Hickar flera gånger även idag .
Han sover mest hela tiden,vaknar till å sover igen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snart är det ett år sedan jag pratade med min älskade bror för allra sista gången......Det känns så overkligt. Kram på dig mamma.



Tack för att du kom igår och tittade på barnen. Dom blev jätte glada.

2010-12-14 @ 22:38:18
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0