Fick besked idag

Kirurgsköterskan ringde idag,jag fick tid för operation av mitt vänstra knä.
Den 17 Jan.Känns både bra å gruvsamt.
Men man får ju ändå hoppas att det blir bättre än i förra knät.
Idag fick jag hjälp med att flytta en garderob från tvättstugen till hallen.
För att byta ut den som var där till en bättre.
Det blev inte klart ,för hatthyllan som var där måste kortas av.

Dagboken.
Den 2 dec 2009.

Idag på morgon har dom tagit prover igen,där dom ser hur levervärdena står idag.
Sakta,sakta ner på en del,det var nästan som förra provet.
Så lite possitivare men väldigt lite.
Hämtar Peter kl 11 idag.
När vi kom hem så äter han kräm å mjölk för det går bäst att äta för honom.
Det blir också en liten skvätt kaffe å dröm som Nina bakat.
Lämnar å hämtar barnen på skolan.
Dom glömde att ta telefonnummer till sina lärare.
Jag måste kolla om det går att träffa någon i morgon.
Peter ska vara tillbaks kl 17 idag,för att få dropp för sin lever.
Han är väldigt trött å ganska gul i ögonen.
Vi har lyssnat på en CD vi lånat av Nina,havsbrus å stilla musik.
Peter gillar ju havet,det var så mysigt å rörande.
En lång lång stund sov han så lungt å stilla.
Känns så bra att jag kan ta hand om honom hans sista tid.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå vad mina tårar rinner. Saknar honom så mycket. Men blir glad för din skull mamma för att du har fått en operationstid. Kram älskade mamma

2010-12-02 @ 22:14:40
Postat av: lilian

Det måste kännas skönt att veta att det äntligen ska bli operation. Lycka till!

2010-12-02 @ 22:26:00
Postat av: Nina

Du, man brukar ju säga att blixten inte slår ner två gånger på samma ställe. Därför ska du få se att det kommer att gå så bra, så bra med knäoperationen. Om du kan, försök istället fokusera tankarna på hur skööönt det kommer att bli efteråt, när du slipper ha så ont att gå!



Idag vräker snön ner här på Åland. Vill inte ut och skotta eftersom jag fortfarande fryser så, men jag måste väl :o/



Kram och trevlig helg!

2010-12-03 @ 12:18:09
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0