GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

Skickar ett julkort till alla på detta vis.
Till alla bloggare som läser min blogg.
Till alla jag känner å inte känner.
Till barn å barnbarn.
Tomten ser alla snälla barn.



Dagboken
Den 18 Dec 2009

Vaknar kl 05 på morgon.
Kör barnen till skolan å far sedan till Peter på sjukhuset.
Han får ett morfinplåster idag för han kan inte ta sin medicin längre.
Läkaren vill att han är där idag för att se så det hjälper tillräckligt.
För han ska ju inte ha ont.
Så om han orkar vill han hem i morgon.
P-Å kom med båten kl 12 idag.Det känns bra.
Vi sitter hos Peter tills jag ska hämta barnen kl 14.
Går med Meja på stan tills vi ska hämta Adam.
Då lyser det en ikon i bilen pluss servicelampan.Tur att P-Å var här.
Först åker vi till shell,dom hänvisa till volvoverkstan.
Där hade dom slutat för dagen,det var två killar kvar i butiken.
Jag berättade om min situation en av dom fixade bilen, det var en tennspole igen.
Därefter åkte vi å hämta Adam som var kvar hos Peter.
Han var lite lessen för det blev ju ett tag att sitta hos pappa som är väldigt trött.
När vi kom hem gör jag plättar för det vill barnen ha,P-Å hade en stor chokladask med sig.
Peter kämpar på han är stark ,han har det jobbigare för varje dag.
Andas tungt med långa pausar ibland,rycker till ibland.
Fick prata med Siv idag det var skönt.

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

God jul, kram

2010-12-18 @ 17:59:39
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag tänder ljus imorgon, bara så att du vet och slipper fundera på det. Om de har såna där gravljus med "hattar" på i butiken imorgon tänker jag ta ett extra och berätta för Peter att det är från dig.

2010-12-18 @ 22:20:06
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0