Rik på köttbullar

Jenny ringer å det är vinst på postkodlotteriet på 93492HC.
Vi har HB så det blir inget,synd det skulle ha suttit bra med en slant.
Men jag har då blivit rik på köttbullar idag,har rullat två fulla plåtar.

Det blev en stor skål,dom var goda sa H


När ugnen lika var varm så blev det två kakor.


GOD JUL


Dagboken
Den11 Dec

Det har varit en orolig natt med lite sömn för Peter.
Vaknade när han var på toa kl 02 i natt.
Han har lite ont i ryggen.
Hon som kom på morgon ska se om det går att låna en gåstol,
så han kan ställa sig och stå rakt med ryggen nån stund ibland.
P-Å kom idag kl 12.
Onkologkuratorn var hit en stund mitt på dagen.
Vi fick låna stolen,Peter tyckte det var skönt.
Nicke å Sonja har också besökt Peter i afton.
Han å P-Å bar över svetsen å de grejor som var Alfreds.som det var bråk om tidigare.
Peter har spytt flera gånger idag, tabletterna ser inte ut att hjälpa.
Dagen har varit sämre än tidigare tycker jag.
Mindre dricka,mindre mat,å mycket kräkningar.
En trött Peter.

Kommentarer
Postat av: sandra

Ååå va gott med köttbullar, måste rulla jag med nån gång i veckan :)

2010-12-17 @ 22:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0