Trevligt när man får hjälp

Hyllan blev avkortad idag ,å uppsatt var det tomten tro? Röda kläder?

Svårt att ta sig upp från knästående.
Här har snickaren  klätt av sig,det blev visst varmt.
Undertröja,polotröja,flanellskjorta,overall.

Nu ska den vita garderoben upp på vindan.Hoppas jag (snart) i morgon.
VI satt inte tillbaks skohyllan, den hamnar nån annan stans.

Jag blev nöjd med resultatet, som nytt.

Dagboken
Den 3 Dec 2009

Barnen började skolan samtidigt idag kl:9.
Jag träffar en av Adams lärare och rektorn.
Jag berättar om hur situationen är idag.
Dom visste att han var sjuk men inte hur allvarligt det var.
Vi har en träff ,Peter,Nina å jag med hemvården,
om vad som behöver ordnas här hemma.
Han får hem en säng i morgon å ska då få börja med att också sova hemma.
Vi har också frågat hur han vill ha det senare.
Inte roligt men väldigt viktigt för oss att veta om vad han vill.
Han har idag inte sovit lika mycket som igår,men varit sämre på att äta.
Hämtade barnen kl:14 idag medans Nina var kvar här.
Johannes å Andreas kör ner i morgon.

Kommentarer
Postat av: Alexandraaa

Du har verkligen kommit igång med "ommöblering/rensning" nu. Alla resultat blir verkligen jättefina. :D

Kram till dig mormor

2010-12-05 @ 19:43:08
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0