Alexandra,Sandra

Två tjejer som har namnsdag idag,kram på er.

Grått å trist ute idag, snöar lite, så jag kommer att sitta med mina stickor i handen.
Igår så monterade jag Alvins kofta som jag hade nästan klar innan jag
åkte ner till Åland.
Måste göra det innan jag börjar på nått nytt ,annars är det risk att det blir glömt.
Man skulle haft bild på allt man stickat.Det är ett väldigt stort antal sockor, tröjor.koftor,osv.
Lusekoftor har då blivit närmare 10 stycken,det är roligt att sticka med mönsterstickning.

 

Alvins lusekofta


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad fin lusekoftan blev! =D

tror snart alla barnbarn har en sån där ^^

jag har faktist kvar min, fast den ser nog till annars ut... men de är ju skillnad på att vara född 1995 och på 2000-talet ^^

Ha det bra mormor! :)

2010-02-17 @ 16:21:18
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist

Wolf vill också ha en lusekofta, gjord på sitt eget hår....... :D

Kram, älskar dig mamma

2010-02-17 @ 19:23:19
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Nina

Jösses, en så fin kofta! Lille Alvin blir nog glad för den skulle jag tro :o)



Du har alldeles rätt, Aina. Man <i>borde</i> ha fotograferat alla saker man stickat/virkat/sytt genom åren, för hujedamej så fort man glömmer.

2010-02-18 @ 16:10:24
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: sandra

haha cita också, fast på wolf hår :D

2010-02-18 @ 17:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0