Sysslolös nej.

Efter förmiddagstv å lunch så går jag ut å tar bort nedtrampad snö.
Hackar för livet det är hårt som is.
Blir så när ingen orkar ta i spaden å skotta,utan bara trampar ner det.
Det blir dagens motion.Slit efter andras slöhet.
Sen går jag upp till syrummet å byter dragkedja i Andreas byxor.
Det blir att ta det lungt resten av dagen,lär nog få ont i ryggen.
Sugen på våfflor till middag sen.Med hjortronsylt å grädde.
Tänker börja med att sticka på nya sockor .
Skruvade sockor utan häl,mönster från tidningen Land.



Vofsingarna Cita å Wolf

Kommentarer
Postat av: Jenny

Våfflor, mmmm smaskens. Kram

2010-02-11 @ 20:35:39
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist

Tack igen för dragkedjan, har inte prövat den men är säker på att den funkar.

Kram på dig

2010-02-11 @ 22:25:48
Postat av: Nina

"Snurrsockor" är jättebra! Min moster lärde mig såna för kanske tio-tolv år sedan och det är den bästa sockmodellen jag någonsin haft på foten. Dessutom slits de lite jämnare än traditionella sockor med häl, eftersom foten aldrig hamnar exakt på samma ställe varje gång man drar på sig sockan.



Ett stort plus är förstås att man slipper pilla med hälstickningen ;o)



Jag har inget våffeljärn, annars hade jag bannemej tagit upp din idé om våfflor. Hu, så sugen jag blev ...

2010-02-12 @ 12:53:28
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0