Torsdag städdag

Började dagen som jag brukar,"har kommit igång med det nu",med att cykla 30min varje morgon.
Sedan dammtorka jag,dammsög,å vaskade av golven.Hängde tvätt.
Efter att jobbet var klart så blev det bajspromenad med Wolf. Nu känner jag mig nöjd,rent å fint.
Gjorde lasange till middag igår,så det blir till middag idag ochså.
Ska testa om det går att sitta ute i solväggen en stund,det är 11minus i skuggan.
Ska väl ochså börja med att knåpa ihop tröjan jag håller på med.Jag hade tur att garnet räckte.
För när jag bad Andreas köpa ett nystan till så var det slut i den färgen.
Just det röda måste ha varit en poppulär färg.

Fick det här fotot från Nina igår.Före å efter .
Barnen har ,tror jag, ännu inte varit där å tänt ljus. Tack Nina

    

Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Det var jättefint då jag kom hem idag.

Kram

2010-02-25 @ 19:03:13
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken tur att vi har Nina som är till graven och gör fint. Hon är guldvärd. Och jag kan gissa att Andreas tycker att du är guld värd som har fint när han kommer hem. Mamma nästa torsdag får du komma till oss och torsdagsstäda. Kram

2010-02-25 @ 21:13:00
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0