Dan före Dan

Idag har vissa personer(Mina barn) planerat att vi,(Jag å Holger )skulle var på Aurum innan kl15.
Det är en överraskning för hela helgen,Jag ska få det lungt å skönt.
Men som vanligt så är ju Holger försenad, så stressen innan vi kom iväg kom jag inte undan.
Arons kom förbi mitt på dagen,varför sa inte Holger att vi skulle bort?Han visste ju.
Sen blev det ett fint rum med champagne,frukt å godis för hela helgen.
Jag blir så rörd så tårarna kommer.
Middag med plankstek,vin å dessär å auriscoffi.
Efter det bio där vi såg, sista filmen på Stig Larssons böcker.
Därför, att det var så viktigt att se film två ,senast igår!HiHi
Holger somna inte,det var nog spännande.
Vi blev hämtade till bion av Sandra,å efter av Jennys.
Så nu sitter jag på hotellet å skriver.
Holger han sover redan i fåtöljen,ovanligt nää inte alls.
Tack mina barn för den här kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0