Sextiofem år.

Kunde nästan aldrig somna i natt.01.30 hade john blund ännu inte anlänt.
Kl09:00 sa Holger nu måste vi gå ner å äta frukost,jag ville ju sova,var inte alls hungrig.
Vi åt ju så mycket igår kväll.Kl 13:00 kom Jenny vi tog en kopp kaffe nere i matsalen.
Sen så kom Sandra jag blev då sminkad.
Därefter börja gästerna anlända,vi åt mat å pratade det var riktigt trevligt.
Blommor å presenter,pengar å allt möjligt.
Det är inte så ofta vi syskon träffas,det var bara min tvillingbror som inte kom.
 
Trodde nu att det bara var att gå på hotellrummet å slappa ner i sängen .
Nej då ,det var bokat Spa där nere.så det var bara att gå ner å spaa.
Det var skönt men nu är man helt slut.Pust,Pust å ett skönt stön.
Ska jag säga en sak Holger han somna efter min första mening.
Det är inte slut med idag i morgon har jag ett spapaket kl10:30.
Ett stort TACK igen för den här dagen till alla mina barn som ordnat med det här.


Kommentarer
Postat av: Johannes

Grattis mamma, kram

2010-01-31 @ 00:04:27
Postat av: Jenny

Tack själv mamma. Hoppas du har känt dig domen drottning på slottet. Kram mamma

2010-01-31 @ 11:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0