Läkartid tog hela dan.

Satt (hela dagen)flera timmar i telefon,innan jag fick prata med någon.
Akuten först å sen vårdcentralen.9:30 till efter 15.00.
Vi var hemma kl 18:00.
Han har haft så ont hela natten.Sen sovit hela dan.
Jag är själv helt slut.
Ove ringer om nå jaktpapper.
Och då åkte Han , har nu varit borta sen 19:00.
Jag ringer efter Han.
Misstänker var han sitter.
Folk får väl hämta sina papper själva!
Varför ska HAN åka iväg som har så ont.
Han kan ju knappt gå.
Nu är tiden 21:30.
Jag blir så förbannad när han då sen bara sticker iväg så här,
Smärtan då ,är den bara bortblåst.Jag blir så arg.

Himlen blir röd av ilska.

Kommentarer
Postat av: Per-åke

Det är så tråkigt att sitta på sjukhus tiden går så sakta hoppas han blir bättre och att det är bra med idg oxå, snart bara 1 vecka kvar på semestern ha det så bra kramis från osshär nere mvh den gullige

2010-07-29 @ 12:56:32
Postat av: Jeanette

usch, ja dom får ta och hämta papperna själva. Inte kan han åka iväg hela tiden. Hoppas att han mår bättre snart :)

fin bild

kram

2010-07-29 @ 17:47:51
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0