Grått å regn hela dagen

Det behövs en regndag efter sommarens värme, hitills i alla fall.
Efter att Holger åkt hem på morgon så städa jag bort å åkte också hem.
För han mår inte bra ,först ska han flytta kalvarna innan han åker till läkare.
Typiskt karlar.
Jag börjar med att tömma pannan på aska,den var mer än full.
Så det går att elda. Kan inte ha tömts på hela sommaren.
Sen när jag kom in igen så smsa jag till pojkarna, att nu var det bara att komma hem å hjälpa till.
Dom kom å jag passa Alvin,så nu blev det gjort.Tack ska ni ha.
Nästa prochekt blir att ni ska hjälpa till å få fram ved.Så det är bara att planera.
Tvättmaskinen fick också köra sina två sista omgångar sängkläder.
Ursäkta att jag finns till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0