Knäröntgen igen

Idag hade jag tid för röntgen av mitt opererade knä som inte har kännts bra.
Två olika röntgen sedan skulle jag vänta en stund,men det gick 30 min å hon kom inte ut.
Så då gick jag till informationen,hon måste ju ha glömt bort mig.
Det var bara att gå till kirurgen sen för där hade jag tid kl 13.
Behövde inte vänta där, annars brukar det vara lång väntan.
Det var en läkare söderifrån,jag hade många frågor om allt som hänt tidigare, under å efter operationen.
Jag fick bra förklaringar å svar på allt jag undrat över.
Han skulle säga till om hur dom behandlat mig tidigare.Så där ska det inte gå till.
Det fanns inget fel på knät enligt röntgen.
Jag skulle få tid hos sjukgymnast för knät å få hjälp med träning av knät.
Och en ny tid i sept, då om båda knäna.Så det är bara att hoppas det blir bättre.

En sån led sitter i knät




Åkte för att göra lite ärenden sen,usch vad det var folk överallt.
Det fanns jordgubbar på Maxi för 19kr.
Men det var då säkert över 30 före, så där orka jag inte köa.
Jag gick på systemet i ställe å köpte en låda Rose.





Kommentarer
Postat av: lilian

Hoppas att ditt knä ska kännas bättre snart. Gunnar väntade tåligt i jordgubbskön han, för han älskar ju jordgubbar.

Lilian

2010-07-01 @ 22:40:25
Postat av: Alexandra

Skulle du vilja köpa ett par byxor av? Jag köpte dom för 150 men du kan få dom för 100kr :)

kram Alexandra

2010-07-02 @ 18:12:06
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Nina

Det var ju konstigt att de inte kunde se att något är galet med knäet ditt. Ont har du ju, det ser man. Nåja, det är väl bara att hålla tummarna för att de får någon rätsida på det hela med tiden. Mer än så kan man dessvärre inte göra.

2010-07-03 @ 08:33:28
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0