Filead lax

Idag var jag tvungen att fara till Maxi å köpa filead lax,den var från norge.
Köpte två styck för då har man fisk ett tag i sommar,det är ju så gott.
Kokade upp renset,åt det på bara bröd till middag,med Andreas.
Fick besök av Jenny å flickorna idag men solen var mest bakom molnen just då.
Inte så varmt för att sola.

Jag har klippt mannen tvärs över idag,för det fick jag en fin utemöbel.
Så nu har jag bytt plasten mot trä.


Alexandra klippte min gräsmatta när dom var här. Tack för det.


Det blev ingen hjälp att få upp taket över veden som rasat ner av snön i vintras.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det var gott med lax. Vi kan kanske sätta upp taket på fredag. Blev fint med trä. Kram

2010-06-22 @ 21:19:08
Postat av: Jenny

Det blev fint med de nya utemöblerna. Vi kommer fler gånger i sommar det lovar jag :-D

Kram

2010-06-22 @ 22:15:47
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Nina

Snajsig utegrupp! Något i den där stilen skulle jag gilla att ha nere på gården, i grusrundeln. Den typen av möbler har liksom rätt stuk till huset :o)



Imorgon ska jag och handla och tänkte då kolla om det finns någon färsk fisk. Antagligen finns det lax, så det blir väl den varan. Eller om jag skulle ta och sticka och meta utåt kvällen? Hm, tål att överväga.

2010-06-22 @ 22:24:08
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0