Städar skiten efter andra

Åkte hem för att tvätta å duscha.Det blev tvätta å en massa städning för det såg ut som f..
Jag som inte skulle städa skiten efter andra!
Inget varmt vatten fanns det. Hur kunde jag tro det?
Centraldammsugaren är fortfarande inte fixad.Hur kunde jag tro det?
När herrn kom hem från stan där han lämnat in sin bil idag.Hela dan på stan.
Så skulle det ta flera timmar att få varmvatten.
Laga till en middag,sen åkte jag till stugan igen.
Orka inte åka till Andreas å duscha, för jag var helt slut.Gör det i morgon.

Tog en pionplanta från P-Å,knoppen har varit hängig,så jag klippte av den å satt i vatten.
Så här fin blev den till idag.




Kommentarer
Postat av: Nina

Men Aina, du <i>skulle</i> ju inte röja efter andra mera!

2010-06-18 @ 09:10:20
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: sandra

Imorn kommer vi hem och hämtar katterna och fiskarna :) Ses då! Kram

2010-06-18 @ 22:20:18
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0