Två timmar i stan

Började dagen med att klippa gräsmattan,innan det blir så varmt.
Fick ju ett avi för ett tag sen,då jag hoppats att det var nått roligt paket.
Det var Renault som skulle kolla alla handbromsar.
Så den tiden var idag,det blev två timmar jag fick offra av dagens fina väder.
Sitta på Volvo ,usch. Mellan 12:30 till 14:30.

Jag försökte att fota mina flugsnappare som bor i holken ute på väggen.
Det var inte så lätt,dom är snabba.Jag tog nog minst 30 kort.
Det är tungt att hålla upp kameran med armarna uppåt ett längre tag.
Det är flitiga flugjägare.

Söta små fåglar.







Kommentarer
Postat av: Nina

Skickligt att fånga flugsnappare på bild! Som du säger är de snabba, dom små jäklarna.

2010-06-30 @ 13:13:11
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0