Alexsandra hos mig

Idag så har jag en heldag med Alexandra.Vi sitter å stickar äter å snaskar.
Vi hann inte med solen idag,för det blev vofflor med hallonsylt å vispgrädde till lunch.
Andreas är på fest med kompisar ,firar ett födelsedagbarn.Holger å Sandra är på älgfesten.
Synd att Andreas missa den,nu när han skjutit TRE älgar i år på samma dag.
Som ingen annan av jägarna gjort.

 ser ni stickningarna vi håller på med
                                                                                                     kolla inte på vad vi äter Wolf ser på

 poppcorn



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack mamma för att Alexandra fick vara med dig. Värdens bästa mormor. Kram

2010-03-14 @ 00:40:54
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Nina

Oj, vad ni ser ut att ha haft det mysigt! Månne det i Alexandra bor en framtida lika duktig stickerska som mormor..?



(Jag tittade inte alls på vad ni käkade. Jag lovar!)

2010-03-14 @ 15:59:16
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0