kvinnodagen?

Aprilväder var det allt idag,När jag gick ut med hunden så börja det regna spön i backen.
Jag trodde först det blåste från träden,men det regna!
Sen full sol med blå himmel.Sen efter ett tag när jag titta ut så var det full snöstorm.

Hur många tänker på sin kvinna idag tro??
En tulpanbukett hade inte varit fel.
Mitt i all sorg å förtvivlan,tårar å lessamhet. 

Alvin mitt minsta barnbarn fyller tio månader idag,Grattis på dig.
Jag har stickat en AIKmössa till dig.





Alvin äter på ett bröd hos Farmor


Kommentarer
Postat av: Nina

Jahadu, du fick en blomma du heller. Ja, jag hade väl inte väntat mig någon, för här finns ju inget manfolk i huset. Men dottern min hon fick minsann en ros av sin far!

2010-03-11 @ 22:22:57
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0