Jeanette

Idag har Jeanette namnsdag,grattis.Det är inte alltid man ser vad det är för namn,så en del kommer man inte ihåg.
Vi har varit en snabbis till centrum,jag tänkte kolla om det fanns mer garn av det jag har med mig för att sticka av.Men icke det.Så nu har jag börjat om för tredje gången med en tröja.
Det blir bara slätstickning.
Det är mest regnskurar idag.
Här har man det bara bra ,Biggan lagar så god mat å jag bara sitter så det är risk nog risk att man går upp i vikt.
När jag kom från Åland var det musselsoppa,igår grillat,idag biff,i morgon vet jag att det blir inbakad file.lyx.



Kommentarer
Postat av: Andreas

Bra att du blir bjuden på god mat. Det är du värd, annars är det du som brukar laga maten.

Kram på dig mamma

2010-05-29 @ 21:57:53
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är värd att få bli bortskämd mamma. Kram på er alla

2010-05-30 @ 01:24:07
Postat av: Nina

Roligt att höra att din resa trots allt blir positiv i slutändan! Jag hann ju inte bjuda dig på middag medan du var här, så det är tur att det finns vettigare folk "på andra sidan pölen" ;o)



(Tror nämligen inte du skulle ha uppskattat att dela min stora kastrull med havregrynsgröt, som var min middag tre dagar i rad.)

2010-05-30 @ 10:28:32
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: julia

tyckte du rätt låt vann Eurovision song contest 2010?? :D

Tyck till på min blogg om de (:

2010-05-30 @ 11:04:04
URL: http://julleribullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0