Min 47de morsdag hos P-Å

Vilken härlig morsdag,strålande sol, lungt å skönt å härlig middag.
Andra jobbar men inte jag.



Sitter å stickar i solen,har fått en Passionsblomma av P-Å,
men han glömde en sak,skriva" från den gullige" som han brukar göra.



På det en härlig middag,inbakad file,kantarellsås å stekt potatis,
krämbrule (hur det nu stavas) å jordgubbar.



Vi avslutar med bingo å jag vinner 100kr
Det är min första morsdag som jag inte är hemma på 47 år.
Men jag är så nöjd av dagen, det får väl bli en tradition att turas om hos barnen på Morsdag.
Tack

Kommentarer
Postat av: Andreas

Älskar dig mamma

kramiz

2010-05-30 @ 22:53:44
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Nina

Jodu, det var en mors dag som heter duga! Men visst är det samtidigt lite trist att det ska måsta till en speciell dag i almanackan för att en mamma ska få den uppskattning hon förtjänar? Så här, som du haft det idag, borde det vara lite oftare och på eget initiativ utan att det bestäms av ett särskilt datum i kalendern. Så sätt nu i system att "valsa runt" hos ungarna dina - och inte bara till mors dag ;o)



Kram på're!

2010-05-30 @ 23:12:04
URL: http://stjarnkraft.blospot.com
Postat av: Jenny

Jag älskar traditioner ;-D

Kul att höra att du hade en trevlig morsdag mamma. Det var du verkligen värd! Kram

2010-06-01 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0