Surströmming ute

Jag blev sugen på surströmming igår.Blää sa Andreas,han skulle jobba över idag så då passa vi på.
Bjöd Ulla också men hon skulle jobba natt,så det blev jag å Sandra.Det är så gott att äta ute.
En solig å varm dag igen,jag kollade det var 23 i skuggan,men nu ska det ju bli svalare igen.
Så man vet inte kanske sommarvärmen är slut sen.





Sandra tar hand om Wolf i morgon.
Så senare på kvällen åker jag till stugan,sommarvattnet sattes på förra helgen.
Nu när jag tänkte diska så fanns inget vatten?
Tur jag hade regnvatten fulla tunnan eller rättare sagt tövatten, att diska i det går ju bra.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmm, smaskens!

2010-05-19 @ 22:39:54
Postat av: Sandra

Mmm så gott det var :D Det måste göras om många fler gånger i år. Kanske i Pite nästa gång? :) Kram

2010-05-19 @ 23:19:34
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Nina

Mmm ... gott, gotti, gott, gott! Du, är det förresten Röda Ulven som är bästa sorten? En väninna, sommarboende här på ön, har flaggat för surströmmingsskiva i slutet av sommaren. Det blir premiär för hennes del, så det skulle ju vara bra om vi fick den bästa sorten på bordet. Och vad säger ett norrländsk proffs som du? Ska man ha hela strömmingar eller gå på filéer..?

2010-05-20 @ 06:35:14
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0