19 Nov 2010

Peter skulle ha fyllt 46 år idag.
Men han fick bara bli 45 år å en månad.

Jag har varit hos Sandra i tre dagar.
Hon har fixat å donat i sin nya lägenhet så nu har hon fått det riktigt mysigt.
Ett nytt eget hem med sina älskade fyrfotingar.
På måndag börjar hon sin Taxi utbildning,så hoppas att allt blir bra nu.
Vi har varit till nya Humlan å fikat.(Det brann ju ner tidigare)

Där på väggen stod detta.

av Mikael Wiehe  Det var tyvärr inte lika mysigt som tidigare.

Det nya stället är alldeles bredvid Piteå kyrkstad


Hon har fixat å donat å monterat med en massa saker i sin lägenhet


Tittut


Klart,det blir riktigt fint.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var trevligt att du var hos mig några dagar :) Fina bilder, jag snor dem på min lägenhet, har som inte hunnit fota nått ännu :( Kraam

2010-11-22 @ 18:21:20
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0