Resistenta bakterier? Nej!

Förra veckan fick jag ett brev från kirurgen att jag skulle gå å ta prover.
Samma dag som jag sist var på röntgen å till kirurgen så hade dom en patient där,
som bar på resistenta MRSA bakterier.
Jag var kanske 30 min på kirurgen den gången,prata bara med läkaren om knät.
Jag som käkat så stark antibiotika efter förra knäoperationen.
Jag kände att jag fick lite panik,inte de nu också.
Å besked först nu en månad senare.
Jag känner mej då helt normal,om jag nu är normal,men man vet ju aldrig.

Min Läkare idag, topsa i näsa mun å ljumskar.
Han fråga om jag hade nått sår,det har jag inte.
Så hoppas då verkligen att jag inte har smittats.

Kommentarer
Postat av: Johannes

vad är mrsa då?

2010-11-15 @ 17:03:24
Postat av: Sandra

Jag tror och hoppas att du inte är smittad :) Kraam

2010-11-15 @ 17:42:16
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johannes

Met är en bakterie somantibiotika inte hjälper mot

2010-11-15 @ 17:46:11
Postat av: Jenny

Håller tummarna att du inte har fått dessa bakterier. Vi ses på fredag. Kram

2010-11-15 @ 20:42:06
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0