Mera röjning tvättstugan på tur

Efter att jag kom från stan igår så röjde jag i carporten,utan hjälp.
Så nu kan jag äntligen köra in bilen under tak.
Det blir ju inte is på rutorna då,å jag slipper isskrapningen.
Det är knappt att jag når att skrapa för den är ju lite hög.

I dag så började jag röjningsprocektet i tvättstugan.
Där det är en uppsjö av målarburkar å skrot.
Syns det att jag börjat? Det går inte att komma varken in eller ut.
Det lär ju ta ett tag,sysslolös nädå.

Brädan med krokarna är avkapad på mitten nu.Ramaskri av H det kan man inte!
För att få en av garderoberna mot väggen.



Det har också blivit två par vantar, i grått å svart.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå mamma. Dom önskar jag mig av tomten ;-D

Va duktig du är på att röja. Kram

2010-11-01 @ 21:28:41
Postat av: Sandra

Va duktig du är mamma :) men jag tycker inte du ska göra så mycket varje dag, ta lite i sänder.. jag är rädd om dig :D Kraaaam

2010-11-01 @ 22:56:42
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0