Ett par till

Det 4de paret är klart.Dam barn storlek.Mönstret tog jag från min Ålandströja.

Nästa par blir tvärtom i färgerna.

Man ska helst inte vakna å somna om för då får man världens konstigaste drömmar.
Minns drömmen den blev en lång historia,där jag blev övergiven,alla andra gick å grilla.
Utsatt för rånförsök,hittade inte dit jag ville.Virrade bara runt, runt.
Bländades av solkatter från havet så jag såg inget.
En massa folk,kända å okända.Blandat ute å inne, typ marknad.
Ändå så var det typ en djurpark,väldigt rörigt.
Kom aldrig fram,tur att jag vakna,det var bara otäckt.


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Dom blir fina.

Kram på dig

2010-10-24 @ 19:50:40
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jätte fina. Kan man få önska sig ett par vita/svarta eller vita/gråa. I julklapp av tomten ;-) Kram

2010-10-24 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0