Röntgen igen å kirurgen.

Igår blev det en heldag på lasarettet.Först röntgen å sen samtal med kirurgläkaren.
Så nu ska jag sättas på väntelista på att operera det v knät.
Det blir kanske  i jan.nästa år.
Ska ochså få ultraljud på mitt h knä,för att se om det syns nått,för det är inte bra.
Det går visst inte att göra en magnetröntgen när jag har järn i leden.
Kanske en ärrbildning,eller att det är en bristning.
Så vi får väl se,om dom kan hitta vad det är.
Jag tror ju att det blev nått när jag hade fått bakterierna.
(Jag hade tänkt att fota huvudantren men glömde det.)
Efter det så åkte jag till Jenny å var där,tills alla kom hem.
Vi var till Tildes skola å titta på vernisage.
Dom hade gjort fina saker,ritat ,klistrat å skulpterat i lera.
(Heter det så?)
Nästa plan nu blir nog Piteå.Innan snön kommer.
Snart dags att sätta på vinterdäcken,det blir Andreas jobb.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas dom hittar vad som är felet i knät du redan opererat. Något skumt verkar det ju vara :/ Jaa ska bli trevligt att få besök av mammsingen :) Vi ska nog byta däck idag om det blir som planerat, annars får det bli till helgen :)

2010-10-13 @ 13:25:52
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist

;P

2010-10-13 @ 17:47:38
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Jenny

Alltid öika trevligt att ha mormor på besök ;-)

2010-10-13 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0