Ont i halsen

Det är synd om mig,det gör SÅ ONT i halsen att svälja så man gruvar sig.
Vad ofta man sväljer som man normalt inte tänker på.
Gör ONT i hals å mage när man måste hosta,men kanske det är bra för musklerna.
Magen kanke blir nån cm smalare av det.

Håller på med en tröja som inte är så där kul att sticka,jag blev fort less.
Så då har jag börjat på ett vantmönster som jag fick för flera år sedan.
När vi var på en bussresa till Jockmocksmarknaden sist.
Som jag länge tänkt pröva på att sticka, men inte blivit av.
Det är ett gammalt mönster från Skaite i norrbotten.Stickades på tunna nålar rikt mönstrade av SkaiteMaria.
De blir varma när man stickar så,det blir dubbla trådar å tätt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar som om du och jag åkt på samma förkylning, de är verkligen INTE kul att svälja. De gör så fruktansvärt ont... Fick de typ i veckan, känns som om de aldrig ska gå över... :(

Men om man äter lite c-vitaminer ´, teé och sånt. då borde de nog bli bra igen? :D

2010-10-09 @ 22:35:16
Postat av: Alexandraaa

de där om att vi åkt på samma förkylningen.. de var jag Alexandra som skrev de :D

2010-10-09 @ 22:36:30
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0