Kommer han att fatta tro?

Har tagit kvistar från en buske (Oxbär) tror jag av någon sort.
Bären ser så goda ut,vet inte om dom går att äta.



Satte kvistarna i krukorna på bron,kanske dom håller sig ett tag i alla fall.





Mitt på dagen så följde jag H till sköterskan för att ta prover,
och prata om hans socker,som är ALLDELES på tok för högt.
Det är första gången jag är med,han hade tänkt att smita utan mig.
Det BORDE vara obligatoriskt att en anhörig ska vara med,
så man vet vad som gäller och diskuteras.
Hoppas han FATTAR nu hur farligt å allvarligt det är!
Hur viktigt det är med mattider som jag alltid tjatat om.
Nu har han lovat sköterskan att skärpa sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0