Roger Moore

Ser på förmiddags tv ,programmet efter tio.
Hon har en gäst Roger Moore.
Kom då ihåg när jag var 16 år,jag jobbade på flygplatsens servering.
Han var på den tiden helgonet, han var där på invigningen av flygplatsen.
Och jag fick en puss på kinden av han,det är inte alla som fått det.
Tänker på hur gammal han blivit,snart 83 år. Det är 50 år sedan.
Det var då det. Nyss, men  ändå så länge sedan.
 

Uch vad det är jobbigt jag har så ischias,ajajaj!

Jag tar ändå å tvättar upp 3 fönster i vardagsrummet av 22 i hela huset.
Det är ju så fint väder för att göra det.
Tur att jag har innåtgående fönster.
Undrar när det var gjort sist? Alldeles prickiga.
Det inte jag gör ,gör ingen annan heller.
Förra hösten var jag inte hemma just nå.Det blev mycket Åland.
P-Å, å Drängs å Böviken,mest hela våren.


Dom får stå på glänt en stund så dom inte immar sen.
Vad jag ser bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0