Ta mig i kragen

Det var tid för läkarbesök idag,för att förnya mina recept.
Blodtrycket var inte bra 170 i övertryck.
Jag har ju kännt av det i sommar, har haft mer ont i skallen än vanligt.
Så jag fick en ny tablett. Med vattendrivande effekt.
Ock ett återbesök om två mån.
Sen blir det väl att cykla mer när jag flyttar hem.
Det blir ju inte så mycket motion när jag bor här. Mer än att vara ute å pyssla på.
Mest för att jag kan ju inte gå på promenader för mitt onda knä.
Ska nu sätta mig med näsan mot solen en stund.
Bäst att passa på.


Kommentarer
Postat av: Sandra

hoppas blodtrycket är bättre på återbesköet :) Kram

2010-09-01 @ 16:28:25
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Nina

Två gamla huskurer:



Börja dagen med en stor mugg varmt vatten. Det lär vara väldigt bra för den som har förhöjt blodtryck.



Färsk eller konserverad ananas har en naturligt vätskedrivande effekt. Äter du den färsk får du dessutom i dig en hel massa prima vitaminer!

2010-09-01 @ 17:32:55
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Stickmamman

Nina.

Ja! Men det är ju ett tag sen.

2010-09-01 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0