Tandläkarbesök

Ja då hade man gjort det då.
Tanden jag haft problem med var sprucken,varför såg han inte det sist?
Så det var bara att dra bort den.
En bedövning ,sen så var den borta.Och man känner sig som en hamster.
Så det blev inte att gå på stan som jag tänkt.
Lite inflammation hade det hunnit bli också.
Kanske därför sänkan var lite över normalt när jag var till läkaren sist.
Ja ,då började han att prata om att göra en brygga.
Kanske på båda sidorna i underkäken,(så blev jag av med mina amalgamer.)
10000 kr skulle det kosta,ska snart dit igen på kontroll, så vi skulle ta ställning då.
Det får nog bero,känner redan nu att jag saknar inte tanden.
Han vill nog bara tjäna pengar på mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack mormor! :D<333



Nästa vecka är jag oxå ute på vägen och kör, för jag har kanske moppekortet då!! :D :D :D :D

2010-09-16 @ 13:19:50
Postat av: Alexandraaa

Kommentaren var föresten från mig, Alexandraaa :D

2010-09-16 @ 13:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0