Besiktning å ny bakdel.

Aprilväder.
Vaknar med snöoväder utanför fönstret.
Har då kommit en dm blötsnö.
Ska ju till stan å besikta bilen idag inte kul att köra i det här.
Man är mer nervös när bilen ska gå igenom sin årliga koll än när man själv ska kollas.




Allt var bara bra, skönt.
Sen blir det raka spåret till volvo för en ny bakdel,den Holger buckla till i vintras.
Dom skulle ha bilen över helgen.Det behövdes då mycket tid för att göra det.
Trodde att delarna redan var beställda å bara att byta ut?
H får vara privatchafför då under tiden jag har ju vattengympan i morgon.
Planerat Piteå i helgen det ordnar sig.


Kommentarer
Postat av: Cici

Jag har alltid hög puls när jag sitter och tittar på nummertavlan, rädd attmissa då det blir min tur. Skönt för dig att besiktningen gick bra.



En ny bakdel kanske inte skulle vara så dumt. Det ligger säkert i tiden.

2011-04-07 @ 11:11:08
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Mats

Mycket med bilar alltså. Hoppas det löser sig och inte blir alltför dyrt. Själv fick jag min framruta spräckt på Hondan förra veckan.

2011-04-07 @ 15:56:21
URL: http://bilglas-vaxjo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0