Lååångfredag

Idag så gick jag tvärs över gatan å satte mig i parken som finns där.
Det är mycket växter å träd i den.Å en liten vattenpöl med.
Ska bli kul att se hur det ser ut när det blommar sen i sommar.
Jag satt där i tre timmar med stickningen det var riktigt skönt.
Det var bara en snöhög från snöskottningen som fanns kvar.
Snart har jag inget att sticka,koftan är monterad.
Så jag får väl gå på stan i morgon å köpa garn.
Har haft tanken att åka till Storforsen när man är så nära.
Men det är ju inte kul att åka dit själv.


Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som du haft en skön dag :o) Här var det sisådär på förmiddagen men sedan karpade det upp sig. E.m. blev varm och fin, så jag fick äppelträden färdigt tuktade. Ännu vid nio på kvällen var det drygt 11 grader varmt. En sån härlig påsk!

2011-04-22 @ 22:55:07
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Sandra

Storforsen är ju ändå en bra bit från Pite mamma. Men jag kan mer än gärna ta med sig dit i sommar :) så kan vi ta med oss en engångsgrill och ha picknick som jag och gugge brukade ha :) Kram

2011-05-01 @ 01:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0