Vårregn

Vaknade i morse av att det regnade det var faktiskt skönt att lyssna på,ett sommarljud.
Men vart har solen tagit vägen?

Jag är en periodare när det gäller läsning å talböcker.
Två böcker jag rekomenderar, läs dom!
En har jag läst en stund på kvällen innan jag ska sova.

Skynda att älska...Alex Schulman.
En gripande självbiografisk berättelse om far å son ,ömsint kärleksfullt med vemod å sorg
blandat med humor.

Niceville är en talbok jag lyssnat på medans stickorna jobbat.Finns också som bok.
Den handlar om svarta kvinnors förnedring å diskriminering när de jobbar hos vita familjer.
Kvinnors vänskap å mod.



Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för lästips! Jag lyssnar ju uteslutande på audioböcker numera, så jag ska försöka komma ihåg att se om Niceville finns på biblan här.

2011-04-05 @ 14:44:15
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Cici

Vi behöver lite vårregn som sätter fart på snö- och issmältningen, så måndagens väder ska vi tacka för, även om solen aldrig visade sig. Den har lyst desto mer i dag.



Schulmans bok har jag hört så mycket talas om att jag nästan tycker att jag har läst den. Den andra har jag däremot aldrig hört om och den väcker min nyfikenhet.

2011-04-05 @ 17:41:52
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0