Det blev idag

Har  ätit delikatess idag.
Hade tänkt bjuda grannarna men hon var på väg till Göteborg.
Så det blev H å A som åt den med mig.
Annars hade jag ätit den själv jag har varit sugen ett bra tag nu.
Har så det räcker nu ett tag.

Har fått regn så det räcker nu ochså.
Vaknade av att det droppade i ansiktet, tur att det bara droppade.
Så H fixade en större plåt på taket de som sitter där är nästan väl korta så när det
regnar lätt så har det tendens att rinna in under en plåt.
Vart har solen tagit vägen? Har ju så mycket ute jobb som ska göras.


Kommentarer
Postat av: Andreas Lundqvist

Oj, gick ni in flera ggr och handla eller ;P

kram

2011-08-18 @ 23:41:35
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Andreas

Vi köpte två var de andra hade jag sen tidigare.

2011-08-19 @ 12:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0