Förbrukat kameran i natt.

Nu har jag nog förbrukat min kamera ochså.
Glömde den ute i går på  trappan framför bron.
Minnet var kort efter det jag fotade igårafton.
Å i morse så regnade det!
Den startade inte så får se om den torkar upp men det är nog tyvärr.
Så mina barn om ni har en kamera som ni inte använder så behöver jag en.
Har även förbrukat 16 st 50 kilos påsar jord till bänken jag har planterat om.
Två resor till Byske.
Så mina muskler har fått sig en omgång de här sista dagarna.
Förhoppningsvis förbrukat en hel del kalorier,är då helt slut.
Hoppas det blir sol i morgon så jag kan fortsätta med det jag påbörgat.
Nu blir det att sova.

Rosenhallon





Kommentarer
Postat av: Cici

Så himla förargligt med kameran! Hoppas att det går att få den torr, och om inte, att det inte var en alltför dyr kamera.

2011-08-24 @ 18:27:04
URL: http://cicilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0