JiiiPiii.Trodde jag.

I förrgår så tänkte jag att det kanske går att torka kameran på eftervärme i ugnnen.
Gjorde det försiktigt i omgångar.
Så när jag då startade den morgonen efter så fungerade den! Otroligt!
JIIPII!!

Tog flera kort skulle sätta in dom i datorn men då gick det inte.
Sen så var den död,så det blir att lämna in den å höra om det går att fixa.
Nu har jag fått låna Andreas kamera.Det är ju svårt att vara utan den.

På morgonen var allt väl beslöjat av spindelnät å dagg.
Havstornbusken


Julgranen klädd


Hela dagen igår gick till att plantera om perrennerna som var kvar.
Satte tillbaks Hjärtbergeniorna  mot kanten grannen byggt på tomtgränsen.Där blir dom nog bra.
Först tänkte jag sätta Jordgubbarna där men det är ju inpregnerat virke så det hade nog inte blivit bra.


Här har jag delat gullstaven till tre nya,
Lupiner, blå Iris,Prästkrage å Lammöron har nu fått ny näringsrik jord.
Klippt ner Rosenhallon häcken den var ju så hög i år.
Har varit ett bra solskydd att sitta i när det varit varmt å soligt.


Kommentarer
Postat av: Cici

En likadan kamera som den lilla jag har, en jättebra. Men jag undrar om den klarar att stå i ugnen! En hårtork kanske hade varit bättre, om det inte redan var kört.

2011-08-25 @ 19:20:09
URL: http://cicilina.blogspot.com
Postat av: Nina

Jamen, nog var det väl ett elände med kameran! Det är min fasa, att jag ska gå och drälla kameran efter mig ute i trädgården någon kväll när jag börjar bli trött och får bråttom in ...



Och jösses, människa, så du har slitet med planteringarna! Men fint blir det :oD

2011-08-25 @ 22:04:29
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Jenny

Så fint det kommer att bli ;) Kram

2011-08-25 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0